• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

solskin i København

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2028
hilsen til jer der er ude med bilen denne helg, håber I får en fantastisk dag
her i København skinner solen med helt blå himmel, men vi har ting at ordne ved huset
så jeg må dulme mine abstinenser ved at snige mig væk og læse på siden ind i mellem
:twitcy: :twitcy: ;) ;)
hilsen Marianne 788

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027
Sv: solskin i København

Hej!

Jag håller med 788, här är är det också bra väder men det är ju väldigt nära er i Danmark, närmare bestämt i Malmö.

Tempen är nära fryspunkten men ändå alldeles underbart. Hoppas vi får fler sådana dagar innan vintern, blåsten och annat "skit" anländer.

Hoppas alla har det lika fint, ni som är ute med era husbilar. Själv har jag lite att fixa hemmavid så bilen får stå stilla. Vi ska köra på en liten minisemester till Berlin om ca två veckor och det blir sista turen för säsongen. Efter det så ställer vi av bilen och påställer den igen i april 2008.

Ha det bra alla

hälsar Anita o Dan
;) ;)

Toppen