Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har letat paket på solpaneler 100W,priserna varierar från ca 2500 och till det dubbla minst,något tips vad att tänka på,bra site att handla på?
Kan man få gjort en komplett installation utförd på plats hos PreVent ?
Kan man få gjort en komplett installation utförd på plats hos PreVent ?
Och vad gick kalaset på? Låter som ett bra alternativ isf att göra det själv.De ringde efter en husbilsmontör som gjorde jobbet på deras gård och som i samråd med dem valde ut vad jag fick plats med och behövde. Montören betalade jag separat. Övernattade sedan vid en idrottsplats 500 meter från platsen. Körde dit sakta och klisteret torkade under natten. Lugn och bra plats.
200 E för monteringen som tog en hel eftermiddag. Under tiden surfade vi på firmans wifi. Tog lång tid att montera ner skåp för att kunna dölja sladdarna snyggt.
Bra timpeng,ett tämligen enkelt jobb,
verkar inta vara mycket billigare i Tyskland köper nog från svensk leverantör.
MPPT regulator eller inte?