• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Solifer T693 -11

jalu

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
15110
Medlemskap
2026
Efter 18 år med husvagn så är det dax att ge sig in i husbilsvärlden.
Just nu så håller vi på att leta efter den perfekta husbilen som skall fungera och hålla i många år.
Men jag upptäcker att jag behöver hjälp.
Vi har hittat en helt ny Solifer T 693 2011 års modell som passar in på vår kravspec.

Mina två frågor till er är

1. Vad är ett skäligt pris.
2. Hur är kvalitén på dessa

Vore tacksam för all hjälp jag kan få :spinny:

F

F.d. 25109

Guest
Sv: Solifer T693 -11

Efter 18 år med husvagn så är det dax att ge sig in i husbilsvärlden.
Just nu så håller vi på att leta efter den perfekta husbilen som skall fungera och hålla i många år.
Men jag upptäcker att jag behöver hjälp.
Vi har hittat en helt ny Solifer T 693 2011 års modell som passar in på vår kravspec.

Mina två frågor till er är

1. Vad är ett skäligt pris.
2. Hur är kvalitén på dessa

Vore tacksam för all hjälp jag kan få :spinny:

Väg den och kolla att du kan använda den med den last du tänkt dig. Lita inte på angivna vikter. Dessa stämmer sällan.

MVH

jalu

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
15110
Medlemskap
2026

Då skall jag väga den i helgen.
Vi är två personer som kommer att åka i den. Mestadels köra runt i vårat vackra land.
Dom begärde 609' för bilen, vilket jag tyckte verkade lite mycket även fast den var ny, då med tanke på årsmodellen

jalu

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
15110
Medlemskap
2026

Det blev inte någon Solifer. Efter mycket letande hos handlare och på nätet för att få den perfekta husbilen, så har vi äntligen kommit till skott.

Det blev en Dethleffs 6844 2008 års modell

Toppen