• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Solen högre och högre på himmelen

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Solen högre och högre på himmelen

Ljuset börjar komma tidigare och tidigare på mornarna.
Var ute nyss, solen bryter igenom de tunna molnen och är det inte så att fåglarna har börjat sjunga som i början på våren. Eller är det så att man, som i min ålder, hör det man vill höra.
Snart en månad kvar innan vi hämtar nya bilen.

F

F.d. 6238

Guest

Kollar varje dag och precis kl 1500 försvinner Solen bakom Karlssons Dass.

Men efter den 15 feb. försvinner Karlssons Dass.

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej jag har ochså upptäckt att dagarna har blivit längre, det är så hääärligt. Det går framåt fortare nu tycker jag. Den 7/4 ska vi besikta våran husbil så då kommer den ut från "idet " Vi läntar såå efter att få ut och åka:wub:Ha det så bra allihopa ! Mvh

F

F.d. 5786

Guest

Härligt att se solen igen,tycker att det varit vinter nog så länge nu.Förmodligen husbilsabstinens.Hälsningar Marianne i ett soligt Piteå

F

F.d. 14038

Guest

Man kan säga att dagarna blir längre och längre med stormsteg, härligt värre då det snart är tid för att ställa iordning BETTAN för härliga resor.

maxen

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
161
Medlemskap
2024

Hej!!
Ja nu börjar det rycka i att få åka ut med husbilen, Det kan ju bero på att vintern varit så mild.
Blir det inte snö drar vi iväg en liten bit (vi har inga vinterdäck).För vår del är det så att vi ännu inte hunnit testa nya husbilen. Den inköptes i december,

MVH
Maxen

Toppen