• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Solcellspaket med montering.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Solcellspaket med montering.

Jag har köpt delar från www.24volt.eu och monterat själv.
Tittade på vad ett komplett paket med 130W-panel, regulator, kabel, takgenomföring mm skulle kosta.
Det är svårt att komma under 5.500kr vilket innebär att monteringen skulle värderas till ca 1.000kr i "Göteborgs-paketet" vilket väl låter ok.

swebhm

HBK Medlem
Kommun
Berg
HBK-Nr
6483
Medlemskap
2025
Sv: Solcellspaket med montering.

Hej
kolla med Gert Olsson på Campersanity.se eller länken uppe under HBK rabatter. Han har ett bra solcellspaket på 140 watt till mycket lågt pris. Har du en Hymer så följer det med färdiga sladdar med kontakter att koppla in regulatorn. Jag har köpt det paketet och använt det i sommar till bästa belåtenhet.
Har även köpt hans fiffiga toalett som gör att man slipper tömma latrinboxen längre, men det är en annan historia. :p

Toppen