• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sol i sikte

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Ja nu kommer nog vårvädret då är det ju bra att köra ut bilen, även om man varit ute ngr svängar i vinter.
Det finns ju endel att fixa med,själv skall jag kolla om jag kan få till en sovplats till utan att ta ner bordet.
Det känns ju skönare att göra detta när det är sol ute o då ser man ju skiten bättre också.
För till helgen skall det nog bli kanon väder,kanske kanske en tur.
Det värsta med att ta fram bilen är att Zimba tror att vi skall ut o åka, öppnar jag dörren så är han inne på två röda,sen ligger han där o väntar o väntar.
Sedan skall jag nog in till stan o kolla de här bra mattorna som skiten fastnar i bra att ha innanför dörren.:msn_sun::msn_sun::msn_sun:./susanne

F

F.d. 12156

Guest
Sv: Sol i sikte

Vad är det för mattor Susanne?? känner efter den här helgen när det här varit blöt och lerigt och sen en hund också.Att det vart riktigt skitigt vid ingången.Skulle också vilja ha en mirakel matta.

Ha en bra dag Susanne!!! //////////////////Åse:yes:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag vet tyvärr ej vad de heter men det finns säkert någon här på forumet som kommer att svara.
De brukar visa denna mirakelmatta på mässor en vanlig liten matta som allt samlas i.
Jag tror att Jula har dessa. Hoppas på svar här om vad de heter?/susanne

F

F.d. 3088

Guest

Här visas ju två mattor vad är det för skillnad på dom förutom priset:confused:

Gurra

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det var nog Devlon mattan jag menade finns i mindre storl ca pris 200:--
Och vad jag fattat så har den en enorm uppsugningsförmåga./Tack Susanne

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Hej Susanne!

Företaget jag arbetar hos säljer sådana mattor, de ligger oftast som entrémattor i butiker och liknande, uppsugningsförmågan tror jag ligger på 8 ggr sin egen vikt, vid normal temp är en genomvåt matta helt torr över natten. Mattorna finns i olika storlekar, färger men även i metervara, vanligaste färgen är gråsvart, men även blåsvart förekommer en hel del.
Mattorna är superbra, lättstädade bara att dammsuga när de torkat till och någon gång då och då kan man spola av dom med vatten/högtryck kanske på försommaren, så klarar dom ett nytt år igen. :yes://Tommy

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Då kanske jag har sådana mattor själv för vi har blivit vid en massa entremattor från ett tvätteri.
Det enda jag vet om dessa mattor är att det blir svart under dom så jag skall höra om jag inte kan få bli vid ngn ny matta,den borde inte fälla som de gamla.
Tack Tommy för upplysningen./susanne

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Sol i sikte, så lagom kul när man åker hem från jobbet på morgnarna och får stirra in i en gul lampa hela vägen. Sen när väl den stigit så högt att solskyddet i bilen gör nån nytta, ja då blir det sommartid, och eländet börjar om igen.
Men det är klart, det blir ju ljusare på kvällarna, och då kan man grilla, och vad ska man ha när man grillar?
Calle

F

F.d. 55256

Guest

Idag har jag för första gången i år suttit på uteplatsen vid köket och druckit förmiddagskaffe. Betyder det att våren är kommen ????????
Ove.G

Toppen