• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

soffgrupp där bak

framat

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
7168
Medlemskap
2025
Hej i vårvärmen!
Hymer har ju nu en modell som heter Duo Mobil med en hel soffgrupp baktill.
Finns det något annat fabrikat som har motsvarande inredning? Hymer´s har bara två bäddar men det räcker ju när man bara åker två pers.
Lars

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: soffgrupp där bak

Du har två bäddar fram men kan ju även bädda soffan bak om jag inte misstar mig. Nästan samma upplägg, gjort av samma par, fanns tidigare som Dethleff Alpa

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Finns som nämnt Alpa, Codat har en ny och en begagnad hemma, länk till en Annons - Codat Husbilar AB » Codat Husbilar AB

Personligen tycker jag bättre om Alpa för den finns bäddarna på plats och är inte "skarvade" vid fotändan, har sett båda i verkligheten. Alpa ska finnas kvar men under någon sifferbeteckning jag inte kommer ihåg nu...

F

F.d. 25214

Guest

Hej har det i min frankia fin bilder i registret MVH Janne.

F

F.d. 50069

Guest

Solifer 6700 har rundsitsgrupp bak;),samt nedfälbar säng fram och en bäddbar sittgrupp bakom förarstolarna......alltså minst 6st sovplatser.
Dock så var det sämre med bältesplatser, om jag minns rätt:oops:

Finns ett gäng på Blocket....:yes: för mycket överkomliga pengar.

Toppen