• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sociala kittet

H

hianders

Guest
Jag skrev under rubriken Hus och Hem, under Sköta om husbilen. Kanske borde ligga här istället?!!
-----------------------------------------
Måste bara få säga att jag tycker det "sociala kittet" är såååå viktigt även här, viktigt i hela samhället f ö. Det ena behöver inte förta det andra, jag sköter det "sociala" i familjen och gubben det "tekniska" kring husbilsåkandet, vi kompletterar verkligen varandra! Tänk så många vänner man fått i HBK tack vara denna hemsida och de sociala kontakterna, chat, blog, träffarna och nu senast V75 och Melodikrysset.

Man behöver ju inte läsa innehållet i en tråd om man misstänker att det rör sig kring det sociala. Jag tror nog att alla smakriktningar får sitt här, eller har jag fel?!!

Ha en fortsatt bra julhelg!

fru hianders/Inger

:yes:

Senast redigerad av en moderator:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Sociala kittet

Jag instämmer helt och fullt i det du skriver.
Längtar redan efter att få ge oss ut på vägarna igen nu blir det ju vårt 2;a år.
Så lite mer har vi lärt oss.
Men nu sitter vi här och tittar ut på vintervädret, i år har vi ju verkligen riktig vinter.
Ha det.
Gunilla

F

F.d. 7222

Guest
Sv: Sociala kittet

Hej på er!
Jag håller fullständigt med om att klubben med stort K är HBK.
Vi längtar också till nästa säsong som också blir vår andra med egen husbil.
Vi gick med förra hösten då vi köpte vår första bil, och redan har vi hunnit träffa flera av klubbens trevliga medlemmar: Sonja och Sven-Erik, Delfin, Postis m. fl.
Dessutom har vi fått i stort sett omedelbara svar från klubbmedlemmar på de frågor vi som nya husbilsägare haft.
Tack för denna fina hjälp möjlighet för oss noviser.
Vi gjorde även en resa till Tyskland i höstas och hade då stor glädje av ställplatslistan. Lade den som Pdf. fil i datorn, så att vi slapp lägga ut stora pengar på dyr data-trafik i utlandet.
Kunde även efter hemkomsten lägga till två nya ställplatser som vi hittade längs vår resrutt.

Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År tillönskas alla HBK-are !!

Vid tangenterna Alf.

Toppen