• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Snurrig?

F

F.d. 50069

Guest
Nu är jag nog snurrig eller nåt annat:eek:, men dessa helt underbara nedladdningsbara ställplatsfiler som man lägger direkt på datorn var hittar jag dem??

Dessa är ju helt sjukt bra för en herre som mig som inte är så duktig på det där med ladda ner hit och dit:confused:

Tackar på förhand!
Anders som har datakunskapen mitt i handen

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021
Sv: Snurrig?

Hej

Jag är nog lika snurrig som du, i så fall.
För även jag hade problem att hitta dom för några veckor sedan.

Tips:
Använd sökfunktionen och skriv utskrift i sökfältet.
Ordet utskrift finns i titeln på filen.

Lycka till! :wub:

MvH
Karianne

F

F.d. 50069

Guest
Sv: Snurrig?

Tusen tack!
Detta nyckelord "utskrift" får jag lägga på minnet, om det går:eek:
Nävars, än så länge funkar skallen hyfsat. Fast det är så här med mig att jag kan klara mig med det mesta i teknisk väg vad det gäller att skruva å dona, men när det kommer till instruktionsböker om datorer och allehanda små prylar så blir jag totallt:confused:.
Så det här med alla möjliga filer hit och dit när GPS, datorer är inblandade, hujedamej!!och sist men inte minst när man skall försöka få ihop en modern TV med en såndärringa dvd-spelare enligt en instruktionsbok..........då är det gonatt;)

Ja, sedan är det en annan sak som har förpestat mitt liv ordentligt..............och det är FÖRTÄLT. Det har hänt flera gånger i ett mycket tidigare campingliv att det där f........e förtältet har förpassats till en hög i bilens koffert och undertecknad har suttit på en stol med en kall burk i näven, medans resten av familjen har tittat på mig med stora undrande ögon.
Fast nu är det ett nytt liv med MARKIS, yes! och en enkel GPS utan detaljrikedom. Samt en platt TV som sitter i en lucka som jag inte törs öppna för då händer det säkert nåt egendomligt som slutar i kaos och en öppen burk igen!

Så är det med denna herre:cool:
Fast om vi träffas i nästa vecka när vi skall ut och fara i Skånetrakten så skall ni se att jag kan vara normal (om jag bjuder till)

Krama varandra i trafiken! (kommer ni ihåg var de sa det?)
Anders med sin tålmodiga Marie-Anne

Toppen