Sv: Snurrig?
Tusen tack!
Detta nyckelord "utskrift" får jag lägga på minnet, om det går
Nävars, än så länge funkar skallen hyfsat. Fast det är så här med mig att jag kan klara mig med det mesta i teknisk väg vad det gäller att skruva å dona, men när det kommer till instruktionsböker om datorer och allehanda små prylar så blir jag totallt
.
Så det här med alla möjliga filer hit och dit när GPS, datorer är inblandade, hujedamej!!och sist men inte minst när man skall försöka få ihop en modern TV med en såndärringa dvd-spelare enligt en instruktionsbok..........då är det gonatt
Ja, sedan är det en annan sak som har förpestat mitt liv ordentligt..............och det är FÖRTÄLT. Det har hänt flera gånger i ett mycket tidigare campingliv att det där f........e förtältet har förpassats till en hög i bilens koffert och undertecknad har suttit på en stol med en kall burk i näven, medans resten av familjen har tittat på mig med stora undrande ögon.
Fast nu är det ett nytt liv med MARKIS, yes! och en enkel GPS utan detaljrikedom. Samt en platt TV som sitter i en lucka som jag inte törs öppna för då händer det säkert nåt egendomligt som slutar i kaos och en öppen burk igen!
Så är det med denna herre
Fast om vi träffas i nästa vecka när vi skall ut och fara i Skånetrakten så skall ni se att jag kan vara normal (
om jag bjuder till)
Krama varandra i trafiken! (kommer ni ihåg var de sa det?)
Anders med sin tålmodiga Marie-Anne