• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Snart träffas vi !

Country

HBK Medlem
Inlägg
190
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2024
Snart träffas vi "alla" som ska till Elmia och ska stå vid Ragges vindsurfing..
det ska bli trevligt att träffas :wub: och se endel av er som är med i husbilsklubben..för det är ju första gången för oss att träffa er då vi inte varit med så länge..allt är nytt och spännade..kanske få nya vänner..;)en ny gemenskap med andra husbilsägare.

Vi syns snart, kommer på onsdag..:music-icon:

Country/med make
 

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Snart träffas vi !

Håller med om att det skall bli kul :spinny:
Det är nog första gången för många att träffa andra klubbmedlemmar,
så även för oss.:yes:
Vi kommer inte förrän på fredag, så vi ses då.:)

/Thomas & Lena
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.688
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Snart träffas vi !

Vi kommer inte att stå vid "Ragges", men jag är övertygad om att ni kommer att få en toppenhelg tillsammans kamraterna i husbilsklubben. Jag hoppas och tror att vi träffas på mässan vid något tillfälle tillsammans med alla HBK-are.
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Snart träffas vi !

Hej hopp..

Håller fullt med ..ska bli sååå kul..:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: våran första träff...:) :) vi ses ,håller tummarna att vädret blir varmt och soligt:yes: :yes:

Dalahälsn från Lotta & Stefan.. (som kommer utan son och hund)
ps..Vi har HBK knapparna på oss:yes: :yes: :spinny: :spinny: :spinny: :D ;) så fiina sååå:yes:
 
Senast ändrad:

StJeP

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2024
Sv: Snart träffas vi !

Håller med föregående talare! Vi tycker också att det ska bli trevligt att träffas. Det är vår först klubbträff också. :)
 

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Sv: Snart träffas vi !

Hej, vi ser ochså fram emot denna träff. :wub: Det ska bli så roligt att få vara med på detta:wub: hoppas att vi får bra väder men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!:wub: Eller vad tror ni?:wub: Mvh Brittis
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Snart träffas vi !

Tycker också det ska bli väldigt roligt o träffa många nya medlemmar...vill bara tipsa er om o ta med er fiskespö om ni har så kan denna träff också bli det 1:a officiella HBK-mästerskapet i fiske.


Mvh
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Snart träffas vi !

:cool: Dunderkul att ni kan komma allihopa, tag med ett glatt humör och ett mete sen löser sig ALLT.

Välkommna. ;)
 
Toppen