• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Snart medlem!

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Hej alla trevliga HBK:are!
Nu har jag "filat" på er hemsida i några månader som "intresserad" och konstaterat att jag har kommit till rätt plats. Man känner sig "hemma" på något sätt när man läser alla trevliga reseberättelser, tips om allt mellan himmel & jord och möter ett gäng entusiaster som verkligen ställer upp för varandra.
Frugan har just fyllt i inbetalningsavin och postat iväg med andra räkningar så nu väntar jag stolt på ett HBK medlemskap inom ett par veckor (hoppas det blir beviljat också : ) ...
Ha nu en härlig vår och kör försiktigt!

mvh
/salle-1 (synonym salle kommer från Salmon Salar vilket betyder lax på latin)

H

hianders

Guest
Sv: Snart medlem!

Välkommen till ett härligt gäng med massor av kunskaper inom alla de olika områden som finns här!! Ni kommer garanterat att trivas och vi ses kanske efter vägarna i vår och sommar!

hianders/Inger & Hasse & Grabbarna Grus
:yes::spinny::msn_dog::msn_dog:

Toppen