• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SNART EN FRI MAN

clase

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1608
Medlemskap
2025
Sv: SNART EN FRI MAN

Ha ha, får nog skaffa en liknande när det är min tur vid årsskifftet
Må du få många roliga kepsar/baskrar framöver

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Hmm! En basker skulle passa bättre till en Boulespelare som du.

boule4.jpg

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025

Dom här två månaderna gick fort. Tiden går rasande snabbt som pensionär, ta vara på tiden och njut av friheten
Lennart

Dalton

HBK Medlem
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
4839
Medlemskap
2025

har varit fri sedan 1:a juli 2001. Tiden går fort! Men myckeet man inte hinner med. Får ta det nästa år i stället!

F

F.d. 55338

Guest

Heeeej, nu är jag snart en fri man, jag ska jobba två månader till sen går jag i pension, här är min nya pensionärs look, köpte en basker nu när jag är i Spanien.

VADÅ pensionär, då får du "sälla" dig hos oss"FRITIDSFORSKARE"och föröka att få tiden att räcka till!!!!! Det är stressigt!! Njut av din nya tid.
Lycka till Lizzy o Ove.

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

När du väl slutat så kommer du att upptäcka att ett helt nytt liv har börjat med massor av oanade möjligheter. Varje dag är en njutning, sovmornar om man vill eller njuta av en kopp kaffe & morgontidning i trädgården sommartid när solen går upp ackompanjerad av fågelsång.:)

Bennie

Toppen