F
F.d. 2752
Guest
Har tack vare trådarna om recalls av DOMETIC kylskåp m 2 dörrar konstaterat att mitt var ett sådant!
Ringer därför Dometic´s servicetelefon 0200-229922 i måndags och får besked att de hinner först att åtgärda mitt skåp efter nyår. Gissa om min förvåning när en yngre man ringer onsdag morgon och säger att han kommer hem till mig, samma dag och servar mitt skåp.
Mindre än 2 dygn från mitt telesamtal med Dometic tills allt var klappat och klart.
Denna snabba service måste jag ge DOMETIC en eloge för.
M.V.H. Fri-herren
P.S. Det är 20 mil mellan Motala och Oskarshamn
Ringer därför Dometic´s servicetelefon 0200-229922 i måndags och får besked att de hinner först att åtgärda mitt skåp efter nyår. Gissa om min förvåning när en yngre man ringer onsdag morgon och säger att han kommer hem till mig, samma dag och servar mitt skåp.
Mindre än 2 dygn från mitt telesamtal med Dometic tills allt var klappat och klart.
Denna snabba service måste jag ge DOMETIC en eloge för.
M.V.H. Fri-herren
![Santa 1 Icon :santa1: :santa1:](/styles/hbk/smilies/Christmas-Smilies/santa-1-icon.gif)
![Santa 3 Icon :santa-3-icon: :santa-3-icon:](/styles/hbk/smilies/Christmas-Smilies/santa-3-icon.gif)
![Santa 2 Icon :santa-2-icon: :santa-2-icon:](/styles/hbk/smilies/Christmas-Smilies/santa-2-icon.gif)
P.S. Det är 20 mil mellan Motala och Oskarshamn