• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Snabbservice (OT - ej husbil)

F

F.d. 52943

Guest
Ibland får man vara glad. Hustrun klagade idag åter på att det var blött under varmvattenberedaren och jag svarade för 10e gången att det ska komma lite vatten från säkerhetsventilen när man duschat och tappat ut mycket varmvatten. Men det droppar ju hela tiden sa hon då. OK - jag får väl titta då muttrade jag lite motvilligt.
Det droppade inte - det rann....
Ringde till en rörkrökare kl 10.30. Klockan 13.00 hade vi fått in en ny vvb installlerad och klar!

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2025
Sv: Snabbservice (OT - ej husbil)

Ibland får man vara glad. Hustrun klagade idag åter på att det var blött under varmvattenberedaren och jag svarade för 10e gången att det ska komma lite vatten från säkerhetsventilen när man duschat och tappat ut mycket varmvatten. Men det droppar ju hela tiden sa hon då. OK - jag får väl titta då muttrade jag lite motvilligt.
Det droppade inte - det rann....
Ringde till en rörkrökare kl 10.30. Klockan 13.00 hade vi fått in en ny vvb installlerad och klar!

Roland.Viola är som alla andra kvinnor. Vi ser detaljer som visar sig vara viktiga. Eller hur??
Ha det så bra båda två och hälsningar från oss.
Fredag sticker vi i väg till Moseldalen. Har ni goda råd så är dom välkomna.

Marjatta och Ove

Toppen