Vi er på ferie i Sør-Europa og fikk underveis problemer med låsen på bodelsdøra på vår nye Dethleffs. Den gikk ikke lenger å åpne og lukke. Derfor besøkte vi en forhandler i Østerrike som ikke klarte å reparere, og anbefalte oss å oppsøke fabrikken i Isny i Sør-Tyskland siden vi var i nærheten. Vi reiste dit og fikk kjempeservice og hele døra ble skiftet.
Men mens bilen stod inne i verkstedshallen rullet en annen og helt ny Dethleffs inn og jeg skjønte med en gang at dette var noe som ikke mange hadde sett før. Det var en helintegrert bil, ca 8oo cm lang og bygget på Iveco chassis. Og den var lakkert i svart og mørk grått. Virkelig lekker å se på. Jeg tok noen fotos, men ingen stoppet meg, men jeg fikk ikke lov til å gå inn i bilen for dette var en hemmelighet som skulle presenteres på Düsseldorf-messa i august ble jeg forklart.
Men siden ingen stoppet meg i å fotografere kan jeg hermed vise bilder av en "verdenspremiere". Nye Dethelffs Globeline - tror jeg navnet blir.
Mvh Magne
(i Friedrichshafen ved Boden See i Sør-Tyskland)
Men mens bilen stod inne i verkstedshallen rullet en annen og helt ny Dethleffs inn og jeg skjønte med en gang at dette var noe som ikke mange hadde sett før. Det var en helintegrert bil, ca 8oo cm lang og bygget på Iveco chassis. Og den var lakkert i svart og mørk grått. Virkelig lekker å se på. Jeg tok noen fotos, men ingen stoppet meg, men jeg fikk ikke lov til å gå inn i bilen for dette var en hemmelighet som skulle presenteres på Düsseldorf-messa i august ble jeg forklart.
Men siden ingen stoppet meg i å fotografere kan jeg hermed vise bilder av en "verdenspremiere". Nye Dethelffs Globeline - tror jeg navnet blir.
Mvh Magne
(i Friedrichshafen ved Boden See i Sør-Tyskland)