• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Smygehuk

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021
Jag mailade till Trelleborgs kommun och fick detta svar. Jag har meddelat att vi inte vill in på campingar.:(:(:(

Hej och tack för ditt intresse för Trelleborg och Smygehamn!
Och förlåt mitt sena svar.

Det är under sommaren 2009 tyvärr ej tillåtet att ställa upp husvagn eller husbil nattetid, ej heller att campa vid ängarna intill Köpmansmagasinet.
.
Vid Spelmansstämman kommer möjlighet ges till camping.

Vi rekommenderar er att använda campingplatserna vid Dalabadet tfn: 0410-149 05, Granhyddan tfn: 0410-250 42, eller Skateholm tfn: 0410-255 71

Varmt välkommen till Trelleborg och Söderslätt!

www.trelleborg.se/turism
Tfn: 0410-73 33 20

Bästa hälsningar,
Anna Wild

Turistchef
Trelleborgs Kommuns Utvecklings AB
231 83 Trelleborg
Besöksadress: Ö Vallgatan, 2
Tel: 0410-73 31 69
Mobil: 0708-81 71 69
E-post: anna.wild@trelleborg.se
Web: www.trelleborg.se

Tomten 560

FD HBK Medlem
Kommun
Gislaved
HBK-Nr
25427
Medlemskap
2023
Sv: Smygehuk

Jaha! Då var det bara att lägga till Smygehuk och Trelleborg till listan över ointresserade platser att lägga pengar på. Det är mest synd om näringsidkarna som blir de som förlorar på att det i kommunen sitter ointresserade politiker.

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

Menar människan på fullt allvar -att man inte får parkera en husbil/husvagn på natten-bara på dagarna??
Som svaret är formulerat,gäller det bara "vid ängarna intill Köpmansmagasinet"-men ändå!!!!!!

Mvh
Lasse W

jonils

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2043
Medlemskap
2025

Tanten har ju iallafall ett fräckt efternamn. Vet ni förresten vilken som är den dyraste vätskan i sverige.....KOMMUNALARBETARSVETT...mvh kent

F

F.d. 25148

Guest

Hej Kent Håller inte med dej för jag jobbar som kommunalarbetare och hos oss kan du få känna på hu det är och svettas även när det är kallt ute :):) och jag har utejobb
Lasse

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52945

Guest

Även jag är "kommunalare" med simhallar och badanläggningar inom mitt verksamhetsområde och
där svettas man en del...fy på sej Kent..!! (Vad jobbar du själv med?)

Mvh
Pilot

F

F.d. 3088

Guest

Undrar vad politikersvett kostar:D

Gurra nyduchad inför midsommar:D

Toppen