Agge&Micke
HBK Medlem
Har i helgen sovit i hamnen Smedjebacken. Det kostar 100 kr med el. Och man får allt tvätt toa duch. Det kom en bil på kvällen HBK medlem. Men varför smiter man från betalningen. Området är bevakat. Det är så ruttet. Killen som sköter om ställe sa att det många som sliter att betala. Men el ska dom ha. Man skäms ju.
Jag talade om för det här paret hur man skulle göra när det inte finns personal. Man lägger pengarna i en påse och skriver bilnumret och sedan lägga allt i en brevlåda. Jag visade vart allt fanns och vad det kostade.
Jag frågade personalen på söndag om de hade fått några pengar men det hade dom inte. Och han sa att det var vanligt att de inte betalade.
Det kostar 70 kr utan el.
Skrivit av Agge.
Jag talade om för det här paret hur man skulle göra när det inte finns personal. Man lägger pengarna i en påse och skriver bilnumret och sedan lägga allt i en brevlåda. Jag visade vart allt fanns och vad det kostade.
Jag frågade personalen på söndag om de hade fått några pengar men det hade dom inte. Och han sa att det var vanligt att de inte betalade.
Det kostar 70 kr utan el.
Skrivit av Agge.
Senast ändrad: