• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Smileys

F

F.d. 4754

Guest
Hej.

Kan inte låta bli att ha en synpunkt på alla smileys. Jag har full förståelse att många älskar att dessa små krabater. Men kan inte alla dessa smileys bannlysas i åtminstone ”ämneskategorierna”? De stör när man läser inläggen. Kan detta ordnas och vara en kompromiss? Det är ju knappast smileyn som är det viktiga i budskapet.

Jag kan inte heller låta bli att kommentera alla hälsningar och gratulationer. För mig är det som att läsa födelseannonser från någon helt annan del av Sverige. För mig är det totalt intetsägande. Nu blir det kanske ett ramaskri och kommentarer, men måste man basunera ut detta? Är det inte trevligare med ett personligt mail istället?

Jag antar att samma glädje som visades här i jul och nyår kommer att infinna sig vid vårens inträde. Då kommer väl påskhälsningarna och vi ska väl inte tala om midsommar…

Blir det ett himla liv om min syn på smileys och min totala brist på empati så får ni förpassa mig ut i kylan och jag ska självfallet ställa mig där hela vintern…

Den knasiga Knausen

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Smileys

Hej Knausen. Jag har full respekt för dina åsikter och inte skall Du gå ut och ställa Dig i kylan för det. Sedan detta med allt Gratulerande hit och dit. Om Bara EN människa har blivit glad över detta så kommer vi att fortsätta med detta. Du skall veta att det är inte alla människor som är så lycklig som Du är. Det finns ensamma människor som blir så glada när dom ser att dom blir sedda. Tror inte att Du innerst inne vill ta från glädjen för dessa människor.
Hälsningar från Monica o Kurt i Göteborg, och vi ber att få Önska Dig och Din familj en God Fortsättning.

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Hej Knausen !
Jag hör till den skara som gillar att fira födelsedagar både min egen
och andras och tycker att det är ett trevligt inslag på sidan.

Smileys har jag inte haft en tanke på att dom skulle vara
" störande". Kan det ha att göra med att jag inte har så stor
datavana ännu?

Med all respekt för dina åsikter så är jag tacksam för ditt
inlägg, för nu fick jag lära mig något nytt igen ,att man kan
göra sidan läsvänligare om man vill det.

Nej Knausen inte skall du ställa dej ute i kylan för några födelsedags
firare och Smileys.
Här har vi alla plats, och man öppnar ju bara den tråd man själv är
intresserad av.

Ha`en god fortsättning på 2008 och jag hoppas få läsa många inslag
av dej i fortsättningen.
HBK 84 Gunilla

F

F.d. 4754

Guest

Hej igen.

Jag måste erkänna att jag inte hade förväntat mig denna respekt för mina synpunkter.
Det uppskattar jag!

Jag trodde faktiskt att jag skulle få tillbringa hela vintern i minusgrader och hålla en dåres försvarstal…

Den knasiga Knausen

F

F.d. 4879

Guest

Alla har vi våra tycken och smak, idéer och idial. Som tur är så både ser vi ut och beter oss olika de flesta av oss, även vad gäller att uttrycka oss i skrift och beskrivningar. Så länge vi alla respekterar det så tycker jag att allt är ok! Personligen så älskar jag Belgiens dansande kanin, den gör mej lika glad varje gång jag ser den! Den talar antagligen även om att det är en glad skit som sitter där bakom tangenterna?

F

F.d. 839

Guest

Kölis 75,

Ett par Heineken ??? Du Kölis jag kommer inte upp till Sverige för ett par Heineken det ska du veta, ska det va så ska det vara ordentlig eller hur :holly-1-icon:Don't worry jag tag med mig från Belgien mycket biligare här nere :spinny:

Toppen