• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Smidig PK-provtagning

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Smidig PK-provtagning

Kommer gå den kursen nu i februari för att få använda denna självtest.
Kände att det skulle ge mig mera frihet med framtida husbilsåkning.

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Beror på vilket landsting man tillhör. Vet att Stockholm är testdosan fri men i Uppsala får man betala den själv.
Ingen billig pryl. Den kostar knappt 7000kr. Nu har jag tur som har en arbetsgivare som står för kostnaderna fast jag hade köpt en ändå. Ser så många fördelar speciellt när man jobbar ute på fält och har problem att ta PK prov.

holiday

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
4882
Medlemskap
2026

Min fru har haft en sådan i ca 10 år, för ca 4 år sen byte till en modernare som fungerar alldles utmärkt. Nu är vi i Spanien på sommaren brukar vi segla på västlandet och upp till Lofoten och det är en otrolig frihet med det mätinstrumentet. Hon brukar ta prov en gång i vecken och då hinner värdet sticka långt iväg åt något håll.

Toppen