• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Smart vovve...

F

F.d. 13200

Guest
Sv: Smart vovve...

Hittar ingen jycke???.......
eller är det meningen att man måste genomläsa hela bloggen OCH hela hemsidan, med alla länkarna ?????
Sorry har inte tid, till det.

Jim

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

"Kolla här vilken smart jycke, men han e ju polishund oxå..."

I inläggets text finns ordet "här" vilket är blåmarkerat eftersom det är en länk. Klicka på den texten så kommer du till en film om en hund på stöldturné.

F

F.d. 13200

Guest

Sorry, det hade ju vilken idiot son helst kunna lista ut, speciell när ordet här är lika svart som all annan svart text...........på min skärm, men den är ju ett år gammal.

Förslag: om du använder RÖTT nästa gång till länkar, kan t.o.m. jag hitta dem :wink:

Jim

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Stopp å belägg! Ska Jim få en egen färg på sina länkar vill jag ha det också! Jag vill ha en ljuslila färg, dock inte för ljus för då går den inte till min ögonfärg, sedan vill jag också att någon från styrelsen kör hem till mig och hämtar min motion i frågan! Kom dock inte en tisdag för då är jag upptagen. :D

Ludde! Den tjuvaktiga polishunden är helt enkelt bedårande! :) :) :)

Krister N

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Litt mer saklig: fargen på lenker styres i hovedsak av webleseren, men de fleste er satt til standardløsningen med blå lenketekster. Det er mulig å overstyre fargevalget når en lager en webside, men denne muligheten brukes ikke ofte.

Toppen