Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Helt rätt Bennsan, men jag reagerade instiktivt på "skrivbordsprodukten" därför att den har så små hjul. Jag har väldigt höga tankar om forumets intellektuella nivå, åtminstone bland de som kämpar med äldre fordon, så jag vill inte idiotförklara varför småhjul är ingen hit för folk utanför utställningshallarnas släta marmorgolv.
Jag ser stora affärsmöjligheter att introducera stora/större hjul på tex resväskor, mm. Allting blir då mycket bättre, här har storleken definitivt en avgörande roll...
Det är dom yttre hjulen fram som jag förmodar du tycker är små. Som jag uppfattar bilderna & videon så är dom bara stödhjul. Emellan dessa under "manicken" sitter ett bra mycket större hjul.
Bennie
En till av de modifierade modellerna
[YOUTUBE]XTrlnxslYrY[/YOUTUBE]