• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

smarholmen för tionde gången

T

Teddi

Guest
snälla alla ni som står där över helger ock annat,,ge f-n i o släpp ut gråvatten på stället,,är de sådant fint väder som vi har haft nu,,parkera om era bilar,,de kommer ständigt badgäster som vill också få plats,,där finns ett uttänkt parkeringssystem som skall gagna allihopa som vill åka dit för att bada eller sola,,
parkera förnuftigt,,annars blir vi av med denna platsen också,,detta är riktat till medlemmar i hbk,,

det är inte min plats,,ja har bara lagt in den,,ja har också fått boende i husbil att tänka till så gott de nu går,,skickade bort en förra året som skulle bosätta sej där,,

sluta också med markiser,,detta är en kommunal badplats,,p-avgiften är noll kronor,,vad mer kan vi begära??

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: smarholmen för tionde gången

En tanke man får när man läser sådant här ar att vissa smultronställen ska man nog behålla för sig själv och skötsamma kompisar!

Det dröjer nog inte länge innan det kommer upp förbudsskyltar vid Smarholmen därför att vissa husbilister saknar vett!

Jappe

T

Teddi

Guest
Sv: smarholmen för tionde gången

ja vill inte tro de janne,,men,,,,finns de medlemmar som går ut självmant o skriver om ett utsläpp utefter vägen utan att tänka till,,då e de ju bättre att hålla de för sej själv,,hur som helst,,3 år har ja varit medlem här,, ja har alltid kämpat för ställplatser--förbudsskyltar--p--problem,,ja vet inte vad,,

tacka f-n att man tappar sugen,,ja har egna smultronställen,,dom kan ja inte lämna ifrån mej av olika anl..oftast bara en plats ,,osv..personliga platser.. ,,vi tillsammans är vi ju en grupp,,ock ja hoppas att vi strävar åt samma håll,,vi skall väl jobba för kollektivet,,annars e de bara skit,,,

Toppen