• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SM GULD

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: SM GULD

Teddi jag är skylldig dig en starköl Pelle kan få en med.
Ja GRATTIS Brynäs till segern:twitcy:´det var starkt gjort ,tufft för Skeleffteå att bli tvåa igen.
2179:music-icon:

Senast ändrad:
T

Teddi

Guest

Teddi jag är skylldig dig en starköl Pelle kan få en med.
Ja GRATTIS Brynäs till segern:twitcy:´det var starkt gjort ,tufft för Skeleffteå att bli tvåa igen.
2179:music-icon:

reidar,,pelle o jag skall bjuda dej på en starköl,,:D du har ju varit gammal domare,,hur tycte du att dom skötte sej? sören person från lidköping klassas ju som den bäste,,han e proffsdomare,,hans storebror bor granne med mej,,han heter niclas lovefall,,han e också elitdomare inom hockeyn,,
sen har vi en gammal duktig hockeymålvakt här i klubben,,han får presentera sej själv,,om han vågar:D:D,,
plus alla supporter här på forumet,,vi tar semester nu allihopa,,ha de gött,,teddi,,

F

F.d. 29841

Guest

Hej Honda 59
Va har du för NYTTA av att Brynäs vann SM-guld???
Föresten det gällar alla.,

Vi se å Hörs.
/Vidhem

F

F.d. 29841

Guest

hej teddi.
Den 10 Maj ska jag till Åby på Trav, Ta med dig "Ludde" å kom.

Bor nog på campingen då.

/Vidhem

T

Teddi

Guest

hej teddi.
Den 10 Maj ska jag till Åby på Trav, Ta med dig "Ludde" å kom.

Bor nog på campingen då.

/Vidhem

hyppeln den 11-maj vidhem,,går inte,,men de e ett gäng som skall till åby här i hbk,,skall du med dom??
sen har ja för mej att ja e skyldig dej en öl sen björkebo i värmland,,?? du kan inte få den på en CAMPING,,,hur skulle de se ut:D:D

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

reidar,,pelle o jag skall bjuda dej på en starköl,,:D du har ju varit gammal domare,,hur tycte du att dom skötte sej? sören person från lidköping klassas ju som den bäste,,han e proffsdomare,,hans storebror bor granne med mej,,han heter niclas lovefall,,han e också elitdomare inom hockeyn,,
sen har vi en gammal duktig hockeymålvakt här i klubben,,han får presentera sej själv,,om han vågar:D:D,,
plus alla supporter här på forumet,,vi tar semester nu allihopa,,ha de gött,,teddi,,

Sören är kanske en kanske lite nitisk men sådana behövs så det inte blåses endast för mål och dödsfall utan pang på rödbetan kan behövas ibland.
Ett tag svajade det ordentligt i nivån i vissa matcher.
Men sedan tog domare teamen tag i det med i tveksamma siutationer.
Bästa domaren är tveklöst Ulf Rönnmark.
Tillsättningen av domare till slutspelet är ju en fingervisning hur bra respektive domare är.
Återväxten bland HD ser bra ut nu när 4 domars systemet har kommit för att stanna.
2179:music-icon::wideeyed:

Senast ändrad:
F

F.d. 29841

Guest

jA TEDDI.
Det är det gänget som spelar V75 tillsammans du menar,å där finns Vidhem med.
Du kommer väl åker nog ner den 9 Maj, så jag kan svepa ölen.
/Vidhem

Uffe A-son

HBK Medlem
Kommun
Orsa
HBK-Nr
228
Medlemskap
2025

Vidhem!Om nu vissa av oss vill gratta Brynäs till segern!!Så behövs inte dina kommentarer,har du inget annat att skriva så kan du lika gärna låta bli.Uffe:twitcy:

F

F.d. 29841

Guest

Tja Pelle
Jag ska ju dela ut pris i KUNGAPOKALEN,därför.
/Vidhem

F

F.d. 29841

Guest

hej H -onda 59
Nej det viste jag inte,det borde Ni fått gratis bara för att Ni hejade.

/Vidhem

F

F.d. 29841

Guest

Hej Ulf
Jag du.
Men du kan väl hälsa Markus Z i Orsa.Att jag loggat in igen.
/Vidhem

T

Teddi

Guest

jA TEDDI.
Det är det gänget som spelar V75 tillsammans du menar,å där finns Vidhem med.
Du kommer väl åker nog ner den 9 Maj, så jag kan svepa ölen.
/Vidhem

åby camping??? skall försöka den 9-maj,,frugan får köra:D

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Tja Pelle
Jag ska ju dela ut pris i KUNGAPOKALEN,därför.
/Vidhem

Härligt, kul att få vara med om det;;
Har jag tur får jag känna på SM-bucklan :D inte illa det heller, var ju 13 år sedan jag tafsade på den.
Numera är det min älskade hustru jag jagar :D :D

// Pelle

PS! Då kanske du har lite tips till mig sitter och velar vilken jag ska spika i morrn..;)

Toppen