• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Småskalig camping

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2025
Hej!

Helgen som gick fann vi vår nya favorit camping 2 km utanför Annelund mot Ulricehamn på väg 182. Efter att ha kört förbi den där camping skylten i flera års tid. Svängde vi tillslut in där det står N. Säm. Kom efter ett par kilometer på smal men väldigt fin väg till en liten camping med 15 platser. Campingvärden var en hollänska som informerade oss om att det kostade 150:- och ville vi ha el så kostade den 20:- extra. På andra sidan av vägen ligger Sämsjön med badplats, brygga och sandstrand. Fiskekort fans att köpa.
Så för dig som gillar det småskaliga rekomenderar vi denna lilla pärla.

:yes::wub: N 57 grader 59 minuter 33,3 sekunder E 013 09´36,7"

Senast ändrad:
F

F.d. 25109

Guest
Sv: Småskalig camping

Bra tips.
Jag tycker sådana här campingar (som man faktiskt finner ibland) kan läggas in som en ställplats men med noteringen att det egentligen är en camping. Kanske kan det då läggas under rubriken camping av webadmin.

MVH

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag försöker tolka koordinaterna men hamnar antingen i Nordsjön eller i Ryssland. Det kunde vara intressant att få positionen till denna camping! :)

Jappe

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024

Ta bort alla punkter och komma förutom efter första 2 numeriska 57.59333 013.09367
:yes:

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2025

Kordinaterna är tagna på campingen så de är exakta.

grade minuter och sekunder med en decimal

:yes::wub:

Tomas Landegren

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
8243
Medlemskap
2023

När jag inte hittar med kordinaterna så brukar jag ta fram en vanlig vägkarta! Nu var det ju bra beskrivet var det låg någonstans. Det går nog att hitta dit utan vare sig kordinater eller vägkarta. Har själv varit där. Mysigt ställe!

Toppen