• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

slut säsong!

F

F.d. 15719

Guest
Lite Verklämt blir man när man läser under träffar och evenemang: "Inget på gång de närmsta 240 dagarna". Det känns väldigt långt borta typ ända bort i maj???

Hoppas på en tidigare start av säsongen 2009 - Gålö i april låter väl lämpligt som mål? Agne kan inte hålla sig därifrån han planerar en fiskedag innan isen lägger sig. Information under kräftskiveträffen om att det finns öring där på riktigt har gett honom något att tänka på och en riktig utmaning.

Sen vill jag till Nävsjön redan i vår för en liten fiskeutflykt, gärna med andra fiskefrälsta eller skogstokiga kamrater från klubben. Kanske skulle förslå ett datum redan nu he he!

Snodde en Siljan-broschyr på Clas Ohlson i går - finns en hel del kvar att utforska i dom trakterna också, dags för detaljplanering för ett längre stopp någonstans.

Under transportsträckan till nästa säsong ska jag sortera foton och söka nya intressanta resmål, leta ny-gamla häftiga nostalgiprylar till onslow och blogga lite om vardagliga saker.

Sen kan vi ju bjuda hit chevakompisen, ställa bilarna bredvid varandra på p-platsen och sätta upp förtältet emellan. Går nog att få upp värmen till midsommarnivå i alla fall!

Sjunger lite: .... I will survive!

/elisabeth :wink:

PS. Chevakompisen finns på HBK numera fast under annat namn :)

Senast redigerad av en moderator:

Rimagy

FD HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024
Sv: slut säsong!

Miniträff vid Nävsjön?
Då är jag med!
Hmmm...... har en hel hög med nedtagna trän ta reda på först.....
Kan bli sen säsongsstart nästa år!
Inte klokt hur mycket ved det blir av sånt?
Klyva, stapla och bort med riset, suckar djupt.

Marina

Senast ändrad:
Toppen