• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Slut på gratis natten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
På ELMIA har jag hört.Ryktet säger att alla som släpps in på Onsdag kväll ska enligt ryktet
få betala 100:- vid inkörningen för att stävja upp insläppstiderna.
Kan det stämma?
HaDe Hasse

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: Slut på gratis natten

På ELMIA har jag hört.Ryktet säger att alla som släpps in på Onsdag kväll ska enligt ryktet
Kan det stämma?
HaDe Hasse

Det är klart med den hysterin som är i och omkring Elmiamässan kan de göra precis som de vill, och det förstår jag!

Nej den mässan är inte svårt att klara sig utan!

//Tommy

Dahl

HBK Medlem
Kommun
Forsheda
HBK-Nr
16825
Medlemskap
2025

Kan det stämma?
HaDe Hasse

Kanske det är rätt, men om åsikten var att stävja upp insläppstiderna. Tror jag att Elmia hade skrevet det här: Elmias mässcamping | Elmia

Senast ändrad:

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Jag betalar inte för gå runt och titta på husbilar med tillbehör. Den kostnaden borde utställarna själva stå för. Däremot tycker jag det är OK med en avgift för parkeringen.

Jappe

Ryktet är inte sant men där tas upp parkerinngsavgift på dagen som på vilken ställplats som helst och ingen klagar bevisar att det är inte många från denna klubben,som håller där.

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm

När det gäller rykten skall de inte spridas vidare utan att kontrolleras först.

När det gäller inkörningstider kan jag vittna om att på de parkeringar som jag anordnar kommer det alltid husbilar dagen innan. Detta förstör min lediga tid som jag tänkt använda till annat. Efter första husbilen stannat kommer de andra som flugor till en flaska läsk.

När det gäller HBK så är det världens bästa forum - men det kunde bli ännu bättre om man slapp de negativa kommentarerna. (Jag är inte bättre själv).

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

När det gäller inkörningstider kan jag vittna om att på de parkeringar som jag anordnar kommer det alltid husbilar dagen innan. Detta förstör min lediga tid som jag tänkt använda till annat. Efter första husbilen stannat kommer de andra som flugor till en flaska läsk.

När det gäller HBK så är det världens bästa forum - men det kunde bli ännu bättre om man slapp de negativa kommentarerna. (Jag är inte bättre själv).

tack kent äntligen en med sunt förnuft,

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Hur ska man bli bättre om man bara får positiva kommentarer är det inte risk att man sätter sig ned och är nöjd?
Det finns faktiskt negativa kommentarer som gör att man vigdar sina kunskaper
Så upplever jag det iaf, haft många fel i mina inlägg och fått uppriktiga och rättande kommentarer om det.
/Pelle

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen