• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Slovenien

F

F.d. 25236

Guest
Är det ngn som har tips om Sloveniens kust sträcka? Ställplatser eller camping..Finns det några bra sjöar där barnen kan bada i medans jag kan solar:)
Pia:dog:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Slovenien

Slovenien har väl bara några kilometer kuststräcka så det är bättre att stanna till i Bled med en underbar insjö och fint bad , fritt W-lan promenadväg runt sjön samt titta på Postojnagrottorna om ni åker vidare söderut .

bled - Sök på Google

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Slovenien

Hej!

Som Bent-Åke skriver är Sloveniens kust sträcka liten. Nu i sommar har vi besökt Piran och Portoroz, dock med hyrd personbil. Vi körde från Rovinj,Kroatien. Campingen som ligger någelunda vettigt avståndsmässigt till Piran, är inte lätt tillgänglig för husbilar, och den tar bara några få. Annars var Piran mycket vackert. Campingen i Portoroz däremot är helt OK för husbilar. Portoroz gillade vi i övrigt inte, saknade själ. Gör som Bengt-Åke säger, åk till Bled! En underbar liten plats. Campingen är också helt OK.

Hälsningar Kerstin

Toppen