• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Slarviga människor!

F

F.d. 4807

Guest
Usch, vad jag är förbannad!!!!
Vi var med våra pojkar på campingen i Karlsborg i helgen. Min fyraårige son badade i Bottensjön och trampade på glas, han skar sig så illa så vi fick åka till jourcentralen i Skövde. Såret blev ihoplimmat, (doktorn ville ogärna sy under trampdynan).
Vad är det för dumma nötter egentligen som slänger glas i en badsjö???
Förmodligen människor med liten hjärna, eller snorungar.

Jag sa naturligtvis till på campingen i receptionen, dom skulle rätta till problemet, det är ju många människor som badar där.
Jag vill ju inte att någon annan blir skadad!

Jag är hemma med pojken nu ett par dagar han är öm vid såret och kan inte gå ordentligt ännu.
Ber om ursäkt för min svordom som har redigerats bort, men jag är bara så arg........

Senast redigerad av en moderator:

AnnFall

FD HBK Medlem
Kommun
Sollentuna
HBK-Nr
5625
Medlemskap
2021
Sv: Slarviga människor!

Oj vad tråkigt, hur mår pojken? Så onödigt slarvigt av den som gjort så, man blir arg.

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Slarviga människor!

Såg samma sak på långbryggan i Rättvik nu i helgen ,stora ölflaskor av glas låg krossade en bit ut i vattnet och där lekte många barn man bara väntade på att någon skulle göra sig illa.
Påtalade detta för campingvärdar och dom gick direkt ut och började städa upp där, man blir bara så j...a förbannad då jag själv råkat ut för det som barn.

Pelle 570

Toppen