• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skyltning ställplats

F

F.d. 54076

Guest
Hej. Undrar om det är fler än jag som tycker att kommunerna är dåliga på att skylta sina ställ platser? Har vid flera tillfällen haft svårt för att hitta dem trots ställ plats app och en husbils tidning med ställ platser.
Winni

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Sv: Skyltning ställplats

Håller med trådskaparen , hur svårt kan det vara ?? Men i krångel sverige tar det väl ett antal år innan dom får tummen ur, men våra stålar det vill kommunerna ha trots allt :twitcy: :twitcy:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Sv: Skyltning ställplats

Hej. Undrar om det är fler än jag som tycker att kommunerna är dåliga på att skylta sina ställ platser?... Winni
Jag och många andra hade varit överlyckliga om det fanns över huvud taget några ställplatser i Göteborg där man bl.a. kunde tömma sina egna tankar, eller referera sina HB-vänner till, osv... ...även om skyltningen var totalt urusel. Vi får kämpa vidare Winni, "ve den som ger sig".

Apropå skyltning, en annorlunda skylt som jag knäppte häromdagen på min gata. Har aldrig sett något liknande:

IMG_0037.JPG

Toppen