• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

skylt

T

Teddi

Guest
skylten,,som kännetecknas av en husbil,,tror den är blå bakgrund,,med en husbil med vitt,den finns i europa,,tror här ock,, finns de nån här som har kläm på var man får tag i denna skylt??

enormt stora tack på förhand:p,teddi,,

T

Teddi

Guest
Sv: skylt

jättebra,,ligger också i göteborg,, ja håller på ock hjälper krogen i lerkil att komma igång,,han hade satt upp campingskylt i motsvarande form,,#tält#, fick protester omedelbart,,ock ja har sett likadan skylt på ställplatser fast med husbil som grund,,tillstånd från trafikverket e ju klart,,men en campingskylt är för mycke,, två stycken legitima skyltar e de som gäller,,

när ja ändå skriver,,den gräsade ytan är klar,,där kan man sätta ut möbler o markis,,om de inte blir för trångt mellan bilar,,den asfalterade ytan blir större o större när båtar sjösätts markis o möbler där ock,,,,en hel del platser där nu,,längst ut är de klart,,där kommer också en del nya platser bara nån meter från vattnet,,gräddhyllan,,:p dusch blir inte klart förrän nästa säsong,,under tiden kan man svalka av sej vid badet,,som blir bättre o bättre allteftersom v-a-kopplas in,, ock de görs nu överallt,, 100 spänn med el,,ock en bra matsedel på menyn,,till bra priser,,plus underhållning,,kolla hemsidan,,
va väntar vi-ni-på??:D teddi,,

precis en sån skylt,,tack för hjälpen gunnar,,

lagerbrax

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
6595
Medlemskap
2025

Vad jag vet är tyvärr skylten med Husbilen ej införd i
vmf ( vägmärkesförordningen ) Hoppas att den blir det
snart. Både på gott och ont.:spinny:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Är det en plåtskylt på stång som du är ute efter?

T

Teddi

Guest

tack,,vi ska ha skylten tillsvidare på en egen tavla,,tror att f.d.vägverket fixar en laglig till deras tavla,,lite bökigt,,men förhoppningsvis lättare för oss att hitta ,,tackar,,teddi,,

T

Teddi

Guest

tack alla,,min granne heter bosse,,han äger plast-plåt,,kollar med honom imorn,,

Toppen