• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skittråkigt

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025
Skrev ett inlägg om dometic toalett ca 150 st har läst det. Vad är det som händer i klubben, 5000 har läst detta. Så mitt inlägg om en toalettstol är inte så intressant. Tycker att det är SKITTRÅKIGT
Ha nu en God Jul alla i klubben

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Skittråkigt

Jag har inga erfarenheter av toaletten men här är en manual på hur den fungerar men den kanske du hade : http://www.kamafritid.se/pdf/K09-50_Vacum_toalett_VT2500_Manual_Eng.pdf Den verkar vara väldigt bra iallafall på gränsen till skitbra ;) ...

Som du ser är det inte många som är intresserade av toaletter utan mera vad som händer trots att det kanske inte angår alla .

God Hjul på dej också

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Skittråkigt

Kan bero på att du frågar om en toalett som inte är så vanlig.

Jag var en som öppnade din tråd för att se om det handlade om Dometic CT 3000 som vi kommer att få i vår nya bil.

Tänkte om du hade något tips om reservtank men så var inte fallet.

Häng inte upp dig på det utan ställ flera frågor. Man får inte svar på allt.

Toppen