Sv: Skistar förbjuder sin stuggäster att parkera husbil
Senaste nytt i denna historia, fick nyss ett mail från Skistar, undertecknat "Emma", alltså en ny stjärna på företaget, att det inte alls är några problem att parkera vid stugan, bara inte husbilen är bredare än 2,50
. Min är 2,30.
Är det gott om plats kommer jag att parkera där. Är det trångt kommer jag att ställa mig i närheten där jag inte är i vägen, lägga en lapp i rutan och skriva vilken stuga jag bor i samt ett tel.nr som de som undrar över något kan nå mig på. Får väl plocka ur det mesta av värde ur bilen för säkerhets skull.
Jag har tackat Skistar för att de gått mig till mötes.
Men jag måste säga att jag tycker en del här inne beter sig bedrövligt mot andra skribenter, man letar fel, skapar scenarier m.m.
Jag tycker mig känna igen några kraxare från många andra trådar, där samma skepnad framträder. Forumtroll?
Jag var inte ute efter vare sig pekpinnar om att jag minsann inte kan förvänta mig det ena och det andra och bla bla bla, eller någon snyfthistoria.
Jag bad om tips på vart jag kunde parkera istället. Eftersom jag vill vara saklig så ville jag ge bakgrunden till min fråga och min åsikt om det svaret jag fick från företaget.
Kanske därför jag sällan skriver här numera. Håller mig för det mesta till Facebook, där jag själv väljer vilka jag vill umgås och kommunicera med.
Känner inte att jag har tid, ork eller kraft att bemöta felaktiga slutsatser, missuppfattningar och kommentarer här inne.
Några har i alla fall varit väldigt vänliga och bistått med diverse tips, tack alla ni för det!
/Ludde