• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skinnskatteberg

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029
Ett Hjärtligt stort tack Emma,Lasse & Jocke
För ert engagemang för att skapa trivsel för Husbilsklubbens medlemmar. En träff med måttot "Vi lär Er Bugga på en dag" och så blev det också. Alla buggade och några tränade tills portarna stängdes fram på småtimmarna. Naturligtvis ett stort tack också till Er andra deltagare. Utan Er hade det inte blivit någon träff. Nu väntar vi bara på att få anmäla oss till fortsättningskursen.

I den soliga morgontimmen
Kurt & Margot

Senast ändrad:

linden

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2025
Sv: Skinskatteberg

Även vi vill stämma in i ovanstående lovord. En synnerligen aktiv dag med mycket skratt och "prat". Kvällens uppvisning i ballongdans var en höjdare.
Tack Emma, Lasse och Jocke samt övriga deltagare som gjorde våran helg till ett oförglömligt minne.

Eva och Tommy

Senast ändrad:

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

Vilket gäng!:) Jag sitter mitt i solen bland all husbilar och folk som börjar att vakna, det är en härlig känsla!
Att sedan få ett inlägg som det innan av KuMaNi lyfter att till en ändå bättre nivå! TACK!:)
Nu kommer en bild som talar för sig själv, det blir en bättre så småningom (svårt att justera en bild när man sitter i solen)
IMG_7495.JPG

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Även vi tackar för en mycket trevlig träff!!! Emma. Lasse och Jocke, ni har gjort ett fantastiskt arbete för att få till denna träff. Nu väntar vi på att fotoalbumet ska färdigställas av Emma. Det ska bli kul att se alla glada dansare i repris. Fortsättningskurs, givetvis ställer vi upp.
Tack för all glädje alla deltagare spred denna helg.

Kram från Anne-Louise o Jonny som nu anlänt Onsala

JoYLos

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
2066
Medlemskap
2025

Vi niger o bockar och Tackar er för dansen Emma Lasse Jocke
Den glädje o värme som ni sprider, har vi haft en jätte trevlig rolig solig buggträff. Även ett stort Tack till alla andra medlemmarna som vi har haft som danspartners. Att vi även fick testa på Linedance var kul. Vi ser också fram emot uppföljningen av buggen.
Tusen Tack till er alla Buggare

M

majhed

Guest

Vi vill också tacka Er alla för en underbar helg. Emma, Lasse och Jocke är fantastiska med att dela med sig av sin energi till oss alla.
Det var värt att köra de dryga 30 milen för att komma till denna träff, samtidigt som vi fick träffa så många medlemmar, som var på sin allra första träff. Hoppas att vi ses på fler träffar framöver.
Träningsvärk......nja lite grann, men vad gör väl det.
Vi har alla ett gemensamt intresse och det är att åka husbil och träffa varandra på träffar.
Väl mött till nästa träff!
Maj-Britt och Ulf
Zigge

Osvald

FD HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
2501
Medlemskap
2021

Vår första husbilsträff. Kan nog inte bli så mycket bättre än denna i Skinnskatteberg. Tack Emma, Lasse och Jocke samt alla andra som var där.
Tack även för den fina förståelsen för vår sittuation.
Inger, Osvald och Lizzi

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Vi vill också tacka Emma, Lasse & Jocke för en givande buggträff
och en trevlig helg
Vilket härligt gäng av medlemmar som vi fick dansa med, vi står redan i kö till fortsättningskurs.
Tills dess får vi underhålla våra nyvunna buggkunskaper.

Carina & Gunnar

Carina och Jan

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1324
Medlemskap
2025

Även vi vill tacka för en fantastisk helg. Tycker att kursen var kanonbra. Har tidigare gått en annan buggkurs på en dansklubb där man lärde sig många olika turer, men där man helt missade grunden med att hålla händer lågt och hålla emot och släppa. På den andra kursen blev man en "fyllebuggare" som kunde många turer. Denna helgen har jag äntligen fattat hur buggen fungerar. Även vi ser fram mot forsättningskursen. Det är definitivt värt 50 mil i varje riktning.

Ett jättetack till
Emma, Lasse och Jocke

Hälsningar
Carina och Jan

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Hade ingen kameran med?
Vi vill ha bilder! Nu!

Jappe

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Skinnskatteberg

Jappe,
De flesta var ju upptagna med att bugga, så det fanns inte tid att fota :swoon:

men Emma, Lasse & Jocke var flitiga fotografer, så gå in på lvd.se

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

Klockan är nu 22.31 och jag har gått igenom korten, snacka om skoj! Vilken upplevelse det har varit, att få chansen att träffa så många nya härliga människor genom att bli medlem i Husbilsklubben.se trodde vi aldrig.:)
Efter att nu gått igenom det som fotades, vill vi dela med oss av detta, gå till www.LVD.se klicka på kameran, sedan på HBK loggan vidare till 2009 sedan 090515-17 Husbilsträff med Buggtema i Skinnskatteberg.
Emma är i full färd att sätta ihop ett "traditionellt" pappers album som ni får möjlighet till om ni vill, Emma berättar här när det är klart, hon är en klippa som jag hoppas få dela resten av mitt liv med!:) Och till dej Jocke, du är bara bäst, älskar dej!

Senast ändrad:
Toppen