• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skillnad mellan brev eller uppringning vid köperbjudande?

Status
Stängd för vidare inlägg.

framsidan

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3691
Medlemskap
2023
Sv: Skillnad mellan brev eller uppringning vid köperbjudande?

Tycker bara man skall vara försiktig med att säga man fåt det via HBK när inga bevis finns.

Lassej vilka bevis behöver du?

telefon med oreggad kontantkort. Har aldrig varit angivet på bilregistret. Och när det sedan inte ens finns en bil regristerat på vederbörande.

Det är väl klart att dom har stulit uppgifterna härifrån när det är enda stället som numret finns.

D

Deleted member 11118

Guest

Lassej vilka bevis behöver du?

telefon med oreggad kontantkort. Har aldrig varit angivet på bilregistret. Och när det sedan inte ens finns en bil regristerat på vederbörande.

Det är väl klart att dom har stulit uppgifterna härifrån när det är enda stället som numret finns.

I min lilla värld vill jag ha fakta innan jag dömer någon. Jag tror också de tagit telenumren från HBK men bara för jag tror det dömer jag ingen. Tänk om jag har fel ?

Slut kommentar var detta i detta ämne.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Vi är väl många som är ganska övertygade att uppgifterna kommer från HBK, men ingen kan bevisa vem som tog dom. kanske tom kan vara så att den som förra året tog registret och blev utesluten sålt det vidare. Var uppgifterna kommer ifrån är inte det svåra utan av vem, speciellt när det teoretiskt kan vara över 10000 olika... Finns inga loggar som kan bevisa som web tidigare redogjort för.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen