• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skall aldrig mer klaga

H

hianders

Guest
på att Hasse vill ha verktygslådor med i husbilen! Det har visat sig behövligt med dessa på vår premiär resa i Europa! Plus att han är en duktig tekniker och löste vårt vattenläckage med lite tänkande och testande! Guld värt med en sådan man!! Han kör dessutom bra i den stressiga trafik som finns i Spanien och nu i Frankrike!

Vi brukar skoja att jag har för mycket porslin m m och jag kontrar då med verktygen. Tar nu tillbaks det, men, porslinet rör han inte!!!

Tack Hasse

Inger
:wub:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Skall aldrig mer klaga

Bra Inger! Ni fixar ju resan till 100%. Välkommen tillbaka när våren närmar sig:)

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Sv: Skall aldrig mer klaga

Det är klart man måste ha verktyg med sig. Har mest fixat åt andra men det är trevligare än att vara tvungen att fixa egna trasiga grejer. Har lyckats för det mesta också. Sist var det Ungrare med husbil som inte lyckades få ut markisen där några bultar lossat. Vi stod nedanför Hitlers Örnnästet och de bjöd senare på ungersk "nubbe". Ett glatt gäng var det.

Toppen