• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skaffa Viber!

F

F.d. 55376

Guest
Sv: Skaffa Viber!

Hej
Tango har jag även Viber, Facetime , Whatsapp
Whatsapp är enormt när det gäller att ta emot bilder från barn, barnbarn här i Spanien
Tango funkar oxå jättebra,:)

Gun
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Skaffa Viber!

Den fanns där 10. sekunder sedan för nedladdning....

Fel! Kollade AppStore! Men varför skulle man använda iTunes?
Jyrki
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Skaffa Viber!

App Store på iTunes håller reda på alla program som användarna har hämtat eller köpt. Den organiserar också deras program efter genre, och det finns en annan flik som låter användaren se alla sina program. Den informerar också användaren när de har tillgängliga uppdateringar för sina program.
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Skaffa Viber!

Jag hittar inte ens WhatsApp på iTunes, bara musik eller bilder.

Är det inte så att apparna hämtas från AppStore!
Och där är inte WhatsApp borttagen...

Jyrki
 

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Skaffa Viber!

Jag hittar inte ens WhatsApp på iTunes, bara musik eller bilder.

Är det inte så att apparna hämtas från AppStore!
Och där är inte WhatsApp borttagen...

Jyrki

Använd inte Whatsapp i ett trådlöst nätverk... det finns säkerhetshål som kan fiska ditt användarkonto och komma åt meddelanden och uppgifter om enheterna de skickas från.

Skitapp från appträsket...Generellt bör man vara tveksam om en app inte kräver inloggning.

Bosse

Ps Spotify siktar på att göra musiklyssning via mobiler gratis Ds Källa: The Verge
 
Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Skaffa Viber!

Viber har släppt en uppdatering av sin app.

Att ringa - eller skicka textmeddelande - via tredjepartsappar har blivit mycketpopulärt under den senaste tiden.

En av VOip-apparna som har fått stort genomslag är Viber. Själva hävdar företaget att man har över 200 miljoner användare världen över.

Förbättrad ljudkvalitet
På tisdagen rullades en desktop-version av tjänsten ut till Windows och Mac Os X. Viber passade även på att släppa en större uppdatering av sina appar till Android och iOS (gratis).

Bland nyheterna i Viber 3.0 finns till exempel stöd för att skicka videomeddelanden. Viber har dessutom fått en helt ny röstmotor som uppges förbättra ljudkvaliteten när det gäller röstsamtal. I den nya versionen av Viber kan du också flytta ett pågående samtal från en Android- eller Ios-telefon till din dator. En annan finess är att man kan se om mottagaren är online.

Android-verisionen av Viber 3.0 har dessutom fått ett helt nytt gränssnitt som kallas "Holo".
 
Senast ändrad:
Toppen