• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skördefesten på Öland.

F

F.d. 3232

Guest
:twitcy: Är det några som ska till skörde festen på Öland i helgen? HBK 14 och HBK 584. Åker till Öland på fredag.:twitcy: :twitcy:

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: Skördefesten på Öland.

Vi åker till Öland på torsdag-skall träffa goda vänner på fredag och har tänkt bjuda dem på en bättre middag på kvällen efter att vi visat dem Öland "från husbil" under dagen.
Är tacksam för tips om sevärdheter,ställplatser o någon "bättre krog" i eller i närheten av Borgholm.

Har kollat med Ölands turistråd betr ställplatser-de hänvisade bara till campingarna.

Hälsn
Rose-Marie o Lasse HBK 294 (med monterade dekaler)

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025

:cool: Japp, åker torsdag morgon.
Vi räknas gå in för landning torsdag middag i Färgestaden. :D

F

F.d. 1883

Guest

Vi åker till Öland på torsdag-skall träffa goda vänner på fredag och har tänkt bjuda dem på en bättre middag på kvällen efter att vi visat dem Öland "från husbil" under dagen.
Är tacksam för tips om sevärdheter,ställplatser o någon "bättre krog" i eller i närheten av Borgholm.

Har kollat med Ölands turistråd betr ställplatser-de hänvisade bara till campingarna.

Hälsn
Rose-Marie o Lasse HBK 294 (med monterade dekaler)

Halltorp ligger en dryg halvmil innan Borgholm, en krog som jag klassar som en av de bättre i omgivningarna.
Sedan har du Hotell Borgholm inne i centrala Borgholm, deras kock och köksmästare heter Karin Fransson, ett namn som jag tror många känner till!
Det finns fler ställen men de två ovanstående räknar jag till de bättre med priser därefter!

F

F.d. 5098

Guest

Hejsan vi bor Vid Ekonomihuset i Borgholm med tre nya HBKare som jag värvat . Välkommen på besök / PS: Ekonomihuset ligger mellan Netto - Lassarettet

Per&Laila

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
622
Medlemskap
2026

Vi åker torsdag morgon,men har ingen aning vart man skall ta vägen,tänkte försöka med Färjestaden. Per Åke o Laila

F

F.d. 1883

Guest

Vi gör som förra året!
Kör först till Mörbylånga och ligger där första natten, sedan åker vi östra sidan till Borgholm och försöker få plats nere i hamnen. På vägen finns det mycket att stanna till och kolla upp!

F

F.d. 1883

Guest

Såg många HBK:are på Öland!
Hade vi roligt?!!!???

Toppen