• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skördefest Öland

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Skördefest Öland

Värst var hemresan på söndag en lång kö från Borgholm. Skönast tycker vi Eketorp är på fredagsnatten. Sen är fyrverkeriet på lördagkväll vid 21:00 i Borgholm kanon med alla butiker öppna till 22-23 och öl o vin i överflöd.

F

F.d. 52972

Guest

:twitcy:Tyvärr var det många husbilar som ej uppförde sig korrekt,såg bland annat
gråvatten kranen öppen vid körning,tömning av gråvatten mitt på en
asfaltparkering,parkering på bussparkering och pendelparkering.

F

F.d. 53012

Guest

Såg inget sådant men det är inte helt ok stod ändå där dom flesta stod i Borgholm. Pratade med Borgholm Energi om hur folk sköter sig och fick till svar att husbilarna är mycket skötsamma. Vårt 12 besök på skördefesten.

F

F.d. 55579

Guest

Trist att höra om snuskiga husbilar. Trafikverkets rastplatser söder och norr om Färjestaden fungerar bra för tömning av toa-kassett, gråvattnet får man ta i hink och tömma. Det orkar man väl annars finns det campingplatser där man kan tömma.
Vi hade däremot problem med att fylla vatten, tyckte att 50 kr för 75 lit vatten var i överkant.
Rekommenderar Bläsinge, bra pris, enastående läge och all service man behöver.

Toppen