• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skärpning.

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Ja jag måste skärpa mig i mina försök att göra svåra veckotävlingar för er som gillar det, men ni svarar ju nästan alla rätt och det skulle ju glädja mig att få lite fler "fel" svar.
Förra veckan var resultatet på ”Biltävlingen” 64 svar och 62 rätt ”Kändisen” 78 svar och 76 rätt ”Kluriga bilden” 64 svar och 62 rätt, och veckan före det på ”Biltävlingen” 68 och 51 rätt ”Bildmixen” 100 och 97 rätt ”Kluriga bilden” 42 och 40 rätt det är dåligt jobbat av mig eller är det så att ni som inte vet undviker att svara eller rentav att jag inte kan lura er, jag hoppas att ni svarar även om ni är osäkra , jag presenterar inte några felsvarare och jag kollar inte själv vem som svarat vad utan bara jobbar med ett medlems id: nr från dem som svarat rätt.
Men det kan även bero på att jag har varit dålig på att skapa svåra frågor men det är inte lätt att själv avgöra vad som är svårt när man vet svaret.
Men med så många rätt svar kommer jag att skärpa till mig, från och med denna vecka då blir det lite svårare jag vet inte ens själv vad svaren skall bli, den enda ledtråd jag kan ge är att på ”Bildmixen” denna vecka: är den ena personen min svågers hustrus syssling det hjälper inte mycket men ändå en ledtråd.

Jag har i sommar hört från medlemmar när jag frågat vad de tycker om tävlingen? Var är den? brukar svaret bli. Det kan bero på att man har ett annat läge inställt som start på vår hemsida.
Då skall man ”klicka” på HBK logon i övre vänstra hörnet logo.gifi banderollen och sedan i vänstermarginalen öppna fältet ”Tävlingar” tavling.gifoch klicka på knappen ”Veckans tävling” tavlingknapp.gifoch där kommer från och med i dag lördag att vara en svårare tävling, hoppas jag.
( Ni som är inloggade som intresserade har tyvärr inte tillgång till denna tävling beroende på programtekniken, men jag skriver detta under markisen i alla fall så även ni får information av vad som finns bakom ”fasaden” d.v.s om man är intresserad att lösa gåtor)

Postis

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Skärpning.

Du gör ett jätte bra jobb. Beröm, beröm, beröm något man inte får så ofta.
:confused:Kanske beror på att man inte gör så bra jobb själv:confused:

Svårt eller lätt kan nog så vara. Det är ändå det första jag tittar på när helgen kommer och det är lika roligt varje gång.

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej , jag tycker ochså att det är roligt med tävlingen :yes:Det händer faktiskt att även jag har rätt :wub:och är det roligt att fortsätta.:wideeyed:Ibland så kan jag inte alls och då hoppar jag över :twitcy:men ibland så gissar jag vilt:spinny:så fortsätt gärna med tävlingen:wub:jag tycker det är kul. :twitcy: mvh

F

F.d. 346

Guest

Samma här, kan jag inte så svarar jag ej på frågan.

Kanske en knapp "vet ej" för att få lite bättre statistik?

Anders :):):):):):):)

Toppen