• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

sjukhus vistelse

F

F.d. 15874

Guest
Hej!
Nu har jag åter igen kommit hem från sjukhuset efter bara 3 dagar,i måndags så fick ambulansen åter komma och hämta mig,förra gången dom kom det var för 2 veckor sedan och då fick jag vara kvar där i 13 dagar,sedan körde vi upp till göteborg för att träffa experter på ryggar,och den träffen slutade med att jagantagligen ska bli stel opererad i hela ryggen efter sommaren är det tänkt,detta är ganska så jobbigt och slitsamt,med ständig värk,speciellt när man som vi har en alkov,så nu går tankarna väldigt mycket åt det hållet att vi skall göra oss av med husbilen,del pga av mina ryggproblem och frugans reumatismen,så det har faktiskt inte blivit så roligt längre med husbil,även fast man älskar husbilslivet och allt vad det innebär,så vi får se hur det kommer att bli i sommar med våra resor.

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: sjukhus vistelse

Hej !
Det var mycket tråkigt att läsa om ert elände. Jag tänker verkligen på er och min egen dagliga värk och mina hjärtbesvär känns nästan som ett litet problem i sammanhanget. Jag hoppas verkligen att dom på sjukhuset kan hjälpa dej till ett drägligt liv om än utan husbil. Önskar dej all lycka till och att sommaren ändå kan bli fin för er. Håller tummarna för er.
Tusen kramar från Gunilla :msn_deadflower::msn_deadflower::msn_deadflower:

Senast ändrad:
H

hianders

Guest

När skall det ta slut med era problem Per & Agneta?!!! Om man känner sig stel och orörlig p g a övervikt bl a (som jag gör just nu med anledning av min hypoterouse = ämnesomsättningssjukdom) så är det ju en susning jämfört med er stormvind. Önskar innerligt att det kan bli någon lindring för er båda och kanske en öppning till ett annorlunda husbilsliv. Man vet ju aldrig vad framtiden har för sig och kanske kanske finns det något för er också i husbilssammanhang.

Oavsett vad så har ni fått många vänner här som vill och kommer att hålla kontakt med er och ni med oss får vi hoppas.

Krya på dig/er och försök njuta så gott det ö h t går av sommarens värme.

Kramar
Inger & Hasse & Grabbarna Grus

F

F.d. 2692

Guest

Vet inte vad man ska skriva, men ni ska veta att vi lider med er. Det verkar dock inte som det ser helt mörkt ut, vi håller tummarna på att det ska bli en bättring.

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Vi önskar ER krya på Er.
/Vidhem

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Jag har en arbetskamrat som nyligen blivit stelopererad i ryggen. Han har blivit betydligt bättre och framförallt blev han av med sin värk som berodde på trasiga kotor och diskar. Han är tillbaka och jobbar och har åter blivit mycket av sitt gamla jag. (Dvs riktigt jobbig ibland =) Visst nedsätter stelheten en del av hans rörelser men inget mot hur den tidigare värken "handikappade" honom.

Huabilslivet kan du ju inte sluta med! Det blir till att söka efter bil med längsgående, ganska låga enkelsängar eller en låg dubbelbädd. Det finns massor! Även på begagnat marknaden. Sätt igång och leta och ha en trevlig sommar! :)

Hälsningar
Krister N!

Toppen