• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sista natten i husvagnen!

F

F.d. 23656

Guest
Nu sitter vi här på Hanatorps camping och ska spendera sista natten i vår Polar 680 2010. Imorgon ska vi hämta nya fritidsfordonet på Codat husbilar.
Blev en McLouis 537 som ersättare för vagnen. Ska bli spännande. Mina föräldrar blev så sugna efter att vi bestämt oss så de har lagt en order på en ny Adria 670 slt, roligt för ungarna att kunna åka ut ihop med farföräldrarna.

Undrar om man kan sova inatt....

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Sista natten i husvagnen!

Hej jo jag kan tänka mej att dina "föräldrar" är något äldre än vid ni är, & då är dom 2, vilket perfekt val dom gjort!!!!
Jo enkelsängar efter att barnen är tillverkade, kan man tänka sej bättre, nu vågar jag inte utveckla det mer min fru kanske läser!!!
Haha Mvh.

H

hianders

Guest
Sv: Sista natten i husvagnen!

Lycka till med bilen och det nya livet på vägarna!! Vi har en Adriatik 660 SL -07 och trivs med den.

fru hianders/Inger

Toppen