• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Single spot camping

F

F.d. 28145

Guest
Var inne på denna sajt och sökte platser i Hälsingland. Tyvärr fick jag inte upp en enda plats. Funkar sajten inte????

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Single spot camping

Husbilsplatser er ikke åpen for andre enn medlemmer i HBK.

F

F.d. 28145

Guest

Singlespotcamping.com är en ny hemsida på webben, som erbjuder alla tomt-och markägare ett forum där de kan marknadsföra sin egen "en plats-camping.

Gå gärna in och kolla.

HBKs ställplatser behöver jag inte använda, har mina egna. Fast det skulle vara roligt att hitta folk ute i landet, en bondgård t.ex. Eller en kennel eller vad man har intresse för.

HBK har sin logga på sajten!

Senast redigerad av en moderator:

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Hej,
detta med "Single spot camping" har en egen tråd http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/208463 här i HBKs forum.
Osäker på om du kommer åt den tråden eftersom du inte är medlem.
Föreslår ett medlemskap för få tillgång till massor av ytterligare nyttig och bra info samt annat godis för husbilsåkare.
V-backen ;)

Toppen