• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

singel

Niels

FD HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
4258
Medlemskap
2021
Hej jag är änkeman sedan den 19 november 2012 min fru och jag levde för husbilsåkandet så jag har inte alls lust att sluta med det nu. Så jag tänkte skriva in denna text på alla singeltrådar jag hittar på husbilsklubben och be er att skicka er emailadress till mig så ska jag försöka fixa någon träff till våren och kanske en facebookgrupp. uppge gärna vilken del av landet ni bor för att kunna lägga en träff på rimligt avstånd för alla? känner ni husbilsinglar/ änklingar/änkor hjälp gärna till och kopiera texten och meddela dom också. Mitt Namn är Niels Christensen mölndal Email 992721@bredband.net min facebookadress är http://www.facebook.com/skoubo56 Om någon av någon anledning skulle vara misstäksam så går det bra att googla mitt namn?
Ju fler man är desto roligare kan det vara!

Sivfa01

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
10295
Medlemskap
2025
Sv: singel

Blev det någon träff i vår? Ser att du också är västsvensk så har du fler träff-förslag framöver så skall jag hålla utkik.

Är inte så väldigt aktiv på sidan, köpte min husbil i maj förra året. Körde 900 mil första året så det blev en rivstart.

Men nu närmar det sig avfärd inför årets semester, först en sväng mot Spanien och sedan i mitten av juli mot Norge och Sverige och då får man gå in lite oftare och se om man kan få lite tips.

Hqhusbil

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: singel

Det har blivit flera träffar. Niels skapade en sluten Facebookgruppen för Hbk singlar. Där avhandlas det mesta som Hbk singlarna har för sig som träffar och annat. Vill man vara med så ska man vara Hbk medlem, singel och uppträda trevligt. Man kommer med genom att på Facebook söka på Husbilsinglar. På högra delen av sidan finns en knapp som man trycker på för att få vara med. Jag är admin för sidan och släpper in dom som uppfyller kraven. Har du några frågor så är det bara att höra av dig till mig.

Toppen