• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips SIM-kort till Truma iNET

Belar

FD HBK Medlem
Inlägg
1.934
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023
Jag har hittat ett lämpligt SIM-kort till iNet. Har inte beställt ännu, men ska göra det. Köps från M2M-butiken men lev. av Telenor. Det varar i 24 mån. och är laddat med 100Kr. SMS:en kostar 0,47öre/st. Kostar 120+moms = 150. Kan fyllas på på Telenor.se
 

Per & Carina

HBP Admin
Inlägg
1.765
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2024
Detta verkar vettigt. Jag har kontantkort Telia i min Truma iNet och det kostar 1,49/SMS i 30 dgr sedan 1,99/SMS. Detta var ju betydligt billigare och det är ju bara SMS som används förutom Bluetooth när man är nära husbilen. Tack för tipset!
 
F

Fd.47585

Guest
Fick mina kontantkort i Telenorbutik, sen ladda varje med 100:- som måste fyllas igen varje år, sms-kostnad 69 öre/sms, ett till iNet-boxen, ett till geo-safe boxen. Har aldrig behövt fylla mer än 100-lappen/år under de 5 år vi haft detta. I wifi-pucken har vi tvillingkort till mobilen som inte kostar något alls. Allt Telenor.
 
Toppen