• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sim kort Polen

Perrovski

FD HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022
Sv: Sim kort Polen

Hej.
Här är några förslag.

mobirank.pl/jaki-wybrac-internet-mobilny-na-karte/

Mvh

Tyvärr på polska.Men har du frågor så skriv till.

PS. Skriver från plattan, så har problem att bifoga den länken

T-Mobile kostade ( starter) 5 zl 1 GB och 7 dagar

Senast ändrad:

Perrovski

FD HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022

Hej igen .
Efter att har studerar artikeln så rekar jag Lyckamobile 5 eller 7 zl ca 18-20 Skr
För 1 eller 2 GB i en månad.
Snacka om prissättning.Just nu sitter i Tyskland i HB firman och har lyckan på min sida att ha tillgång till internet.

Mvh

F

F.d. 58564

Guest

Vi har precis åkt i södra Polen, från Slovakien in till Krakow och sen vidare till Dresden, och de flesta campingar och Stplz tillhanda-håller W-lan.internet. Fungerar alldeles utmärkt

F

F.d. 52943

Guest

:spinny:
Hej igen .
Efter att har studerar artikeln så rekar jag Lyckamobile 5 eller 7 zl ca 18-20 Skr
För 1 eller 2 GB i en månad.
Snacka om prissättning.Just nu sitter i Tyskland i HB firman och har lyckan på min sida att ha tillgång till internet.

Mvh

Lyckamobile verkar sakna 4G, priset är verkligen bra.

Plus starterpack, 1Gb 14 dagar för 15 zl verkar också attraktivt.
Kan man få igång det direkt på försäljningsstället?

"Plus*(Polkomtel)Edit

The SIM card comes with a bilingual Polish/English leaflet. Managing your account online would require Polish language skills, as no English homepage is*available. But since registration is not necessary, you can cope without.

"

Toppen