Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tackar för tipset.Ifall det är E&P så kan man testa en "norsk omstart" på huvudenheten, koppla bort den stora flerledarkontakten, vänta några sek. återinkoppla.
?Vilket fabrikat är det på stödbenen?
Snälla Adria 23, du får gärna berätta för oss hur det gick ?
Har EP o undrar om du vet om det blir samma sak att göra strömlöst vid huvudsäkringen?Ifall det är E&P så kan man testa en "norsk omstart" på huvudenheten, koppla bort den stora flerledarkontakten, vänta några sek. återinkoppla.
Har ej bilen hemma, är på inbytes kontroll då detta uppdagades,informerar om fabrikat ochSnälla Adria 23, du får gärna berätta för oss hur det gick ?
Löste den Norska reseten problemet ?
Och även som Michael S frågar, vilket fabrikat är dina stödben ?
Svaren kan ju hjälpa andra medlemmar att lösa detta problemet i framtiden.
Det är ju liksom meningen med det här forumet, att vi ska hjälpa varandra.
Ser framemot ditt svar.
Mvh Per
Återkommer med svar.Har ej bilen hemma, är på inbytes kontroll då detta uppdagades,informerar om fabrikat och
och vad som åtgärdats.
Har inte provat, min huvudenhet sitter under en golvlucka i köket så jag har fått rutin på att dra ur stora kontakten, när mitt E&P hänger sig, men testa med säkringen nästa gång.Har EP o undrar om du vet om det blir samma sak att göra strömlöst vid huvudsäkringen?
Problemet är att på vår bil sitter pumpanl mitt under bilen täckt med en limmad låda. Servicevänligt är väl inte rätta ordetHar inte provat, min huvudenhet sitter under en golvlucka i köket så jag har fått rutin på att dra ur stora kontakten, när mitt E&P hänger sig, men testa med säkringen nästa gång.