• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sifferkod till dusch i Borgholm

Ted Jondal

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
5514
Medlemskap
2025
Var på ställplatsen i Borgholms yttre hamn förra helgen men lyckades aldrig få tag i någon kod till duschen. Någon som vet var man får tag i den? Vill samtidigt passa på att tacka dig som påminde mig om att stödbenen var nere när vi skulle åka.

sören.h

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1289
Medlemskap
2025
Hej försökte svara på detta men ämnet var stängt varför vet jag
ej så jag svarar nu.
Koden står på kvittot när man betalar avg och den byts varje dag.
MVH Sören

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Sifferkod till dusch i Borgholm

Anledningen till att denna din tråd var stängd beror på att trådägaren själv råkat stänga den.

F

F.d. 50024

Guest

Hej Carina o Ted
När vi vevar ner stödbenen lägger vi veven framme vid pedalerna i husbilen så att vi inte ska glömma att fälla upp dom innan vi kör iväg.
Bara som ett tips.
Torotor / Torbjörn

Ted Jondal

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
5514
Medlemskap
2025

Tack för svaret Sören, jag såg det själv när jag städade ur bilen :spinny:
men nu vet jag till nästa gång.
Ett mycket bra tips Torbjörn, det skall jag tillämpa i fortsättningen. Det kan annars lätt bli en massa onödiga utgifter på grund av att man glömmer dem.
Ha en fortsatt skön husbilssommar allihop.
Vi kommer att åka till Kålmården och området kring Bråviken över långhelgen, det verkar vara ett fint område med mycket att se på.

Toppen