• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sidomarkering

F

F.d. 25689

Guest
Hej någon som kan ge tips på man byter den gula markeringslampan
på Burstner nexxo T 660 -08 ? Verkar omöjligt utan att förstöra den.:mad:

F

F.d. 29908

Guest
Sv: Sidomarkering

Antar att du måste bytta hela armaturen, den är gjuten i ett stycke och har lysdioder. På vår Adriatik från -08 var det likadant. Kostar 120-130 kr...

F

F.d. 25689

Guest

Tack för ditt svar misstänkte att det var så.det har
även kommit in fukt i den här så det är väl bara att
byta. Har du tips var man kan köpa?
Mvh Rune

F

F.d. 29908

Guest

Du lär inte hitta ngn som liknar den som sitter på din husbil på Swedol, misstänker att du har en oval armatur av märket Jokon. Jag hittade den på en välsorterad husbil/husvagnshandlare uppe i Umeå, under höstsemestern. Kostade ca 120 kr. Fanns ingen brottanvisning på anslutningskablarna, så den hade nog slutat fungera av ngn annan anledning.

F

F.d. 55397

Guest

Du lär inte hitta ngn som liknar den som sitter på din husbil på Swedol, misstänker att du har en oval armatur av märket Jokon. Jag hittade den på en välsorterad husbil/husvagnshandlare uppe i Umeå, under höstsemestern. Kostade ca 120 kr. Fanns ingen brottanvisning på anslutningskablarna, så den hade nog slutat fungera av ngn annan anledning.

Jodå.....

Toppen