• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Service när den är som bäst!

elegancen

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
7888
Medlemskap
2025
Om det ska gå sönder något gör det vid ett ofta önskat tillfälle. Vi har en ny Burstner så går den sönder är det ju garanti Inga problem om det nu inte är så att det är den dagen man ska ge sig ut på semester och dessutom är söndag . En trasig pump till vattnet kanske inte är hela världen men om man som vi ska fricampa så vill man att det ska fungera. Vi åkte iväg med trasig pump mot Borlänge där finns ju en återförsäljare Iljas motor. På mondagsmorgon mitt i semestern går vi in och frågar om de har någon möjlighet att hjälpa oss och som om min förvåning ,när ja får svaret ja visst sitt ner och ta en fika så löser vi det. Det tog 20 min sen var det klart helt otroligt bättre service har jag aldrig varit med om .

Toppen