• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Servce på min Hb

alinkan

FD HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4865
Medlemskap
2021
Var i Blekinge och servade och bytte kamrem på HB:n i fredags,
vi hade beställt på Bilservce i Kylinge har kollat priser på hemmaplan vad det skulle kosta, tar gärna en dag ledigt och åker till Kylinge för service med det motagande och den service som vi fick.
När arbetet var klart och vi skulle hämta HB:n så bjöd Peter (verkmästaren) på en flaska med rengöring till HB:n och en (1l) av den dyra oljan som han hällt i mototorn på servicen.
Jag och HB:n blev mycket väl bemötta på Kylinge och vill rekomendera er Kylinge till er HB:n om ni ska serva i södra Sverige.
"linkan"

larrybranka

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
4063
Medlemskap
2024
Sv: Servce på min Hb

Hej!

Vi har också mycket positiva erfarenheter av Peter i Kylinge. I våras installerade han farthållare på vår husbil och gjorde service samtidigt. Mycket smidigt och har fungerat fantastiskt bra. Snart blir det besök i Kylinge igen...

Hälsningar
Larry

F

F.d. 25112

Guest
Sv: Servce på min Hb

Har också bytt kamrem och servat hos Peter... + lite småfix. Alltid till belåtenhet.:rolleyes:

Toppen